31.4 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimarts, 26 agost 2025

CE Felanitx: Ángel Mingorance, Aitor Vergarachea, Ait Said, Juan Carlos Mesquida, Riad Chakroun, Julià Maimó (Sergi Sarmiento), Rodrigo Pascual Cuenca (Antoni Beas), Mohamed Aouaj (Jaime Vidal), Assane Ndiaye, Juan Cifre i Jesús García (Alejandro Iniesta).

Gol: 1-0, min 59, Riad Chakroun.

Àrbitre: Adán Rivas Piñeiro, assistit per Moisés Muñoz Mendoza i Adrián Fernández Jaume. Mostraren targetes grogues al local Assane Ndiaye i als visitants Palou, Castro, Ruíz, Payeras i Sánchez. En el minut 32 fou expulsat amb vermella directa l’alcudienc Arjona, i en el 83 el jugador felanitxer Jorge Cano, estant a la banqueta.

Tres punts merescuts i importantíssims els sumats pel Felanitx davant un rival directe com fou l’Alcúdia. A manca de tres jornades, els felanitxers són segons, sumen 35 punts i tenen les places de descens a quatre. És a dir, guanyant dos partits dels tres que queden estarien salvats, sempre que els perseguidors ho guanyassin tot.

Diumenge a les 18 hores el conjunt de Navarrete visita el Llosetí, que és tercer classificat amb un punt menys que el Felanitx.

darreres notícies

et pot interessar