26.6 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dissabte, 19 juliol 2025

Al plenari del Pla General, els socialistes vàrem ser els únics que vàrem obrir debat sobre el model que volíem de Felanitx amb una sèrie de preguntes elaborades per la militància en assemblea i que pretenien que el batle ens informàs de les línies estratègiques d’aquest pla. Com podeu imaginar, el batle, que és també el regidor d’Urbanisme no en va respondre cap, i ens va emplaçar a donar resposta al plenari del mes d’octubre. Les preguntes formulades foren les següents:

  • Creu que aquesta proposta soluciona el problema de l’habitatge que té Felanitx?

  • Quina previsió tenen per resoldre la necessitat d’habitatge protegit?

  • On preveu la compra de sòl per cedir-lo a l’IBAVI?

  • Quina solució plantegen per a les cases buides del centre de Felanitx?

  • Creu que aquesta és una bona manera de defensar el comerç de proximitat i km 0 creant una zona comercial al polígon per ofegar encara més el comerç de Felanitx?

  • Com volen regular l’ús turístic?

  • Volen que continuï el lloguer turístic a la zona de la Capella de Portocolom?

  • Volen hotels d’interior a Felanitx i Portocolom?

  • Són conscients que la zona verda que es preveu davant el Sindicat és sòl inundable i que una zona verda no es pot situar a zones inundables?

  • Creuen que serà viable fer un nou carrer a una zona ANEI?

  • Com explicaran que l’edificabilitat del sòl rústic baixi 800 metres, que de moment està protegit i ara ja no serà digne de protecció?

Com poden veure, les nostres preguntes són senzilles i fàcils de comprendre, no han de menester que l’encarregada de Comunicació o els tècnics d’Urbanisme ens contestin per ell, perquè cap d’elles té un fons tècnic sinó polític. Potser a la pròxima edició del setmanari tindrem la resposta del batle, de moment continuam esperant.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar