Cap de setmana negatiu per als interessos dels nostres equips, amb dures derrotes per la mínima i partits que s’han escapat en els darrers minuts. Només l’equip Infantil masculí, que es va estrenar amb un gran partit a la competició, suma l’única victòria del cap de setmana.
INFANTIL MASCULÍ IFORAVILA – ACCÉS BALEAR 61 – 11 CB PORTO CRISTO
Debut dels menuts de l’Infantil masculí divendres capvespre a Felanitx en un gran partit en què es va veure molt d’encert, velocitat i ritme per part dels nins i que varen poder tancar el marcador abans del descans davant un equip rival que va plantar cara tot el que va poder.
SÈNIOR MASCULÍ INSULAR IFORAVILA – CONST. HLG 57 – 75 BÀSQUET ZONA 5
Primer partit del Sènior masculí de Lliga Insular aquesta temporada amb derrota a casa davant el Bàsquet Zona 5 de Manacor. L’equip visitant va marcar el ritme durant els primers minuts i va fer valer la seva velocitat i el poder físic davall les cistelles per agafar distància de fins a 30 punts en el marcador. Els locals varen completar un gran darrer parcial per tancar el partit davant el millor equip del grup.
JÚNIOR MASCULÍ IFORAVILA – CAS VILAFRANQUER 88 – 91 BÀSQUET MANACOR
Gran partit, el viscut dissabte capvespre a Portocolom entre els nostres Júnior i el Bàsquet Manacor a la jornada 3 de Promoció a Lliga Interilles.
Molt de ritme i anotació en un partit en què els nostres nins varen aconseguir agafar fins a 10 puts d’avantatge a falta de pocs minuts, però que el Bàsquet Manacor va aconseguir capgirar en un espectacular darrer parcial per fer-se amb la victòria.
JÚNIOR FEMENÍ IFORAVILA – RAMADERS AGRUPATS 36 – 73 BÀSQUET CIUTAT D’INCA
Derrota de les nines del Júnior femení a la fase de Promoció a Interilles davant el líder del grup, un físic i intens Bàsquet Ciutat d’Inca.
Les nines varen completar bons minuts de joc i enllaçaren gran accions, tan ofensives com defensives, però les visitants varen fer valer tot el seu potencial per fer-se amb la victòria de Portocolom.
BÀSQUET CALVIÀ 62 – 52 SÈNIOR MASCULÍ BALEAR IFORAVILA – LADRILLERÍAS MALLORQUINAS
Segona jornada de competició per al Sènior Balear del Club. Aquesta vegada l’equip visitava la pista del Bàsquet Calvià, diumenge migdia.
Partit de molta igualtat, en què els nostres sèniors varen anar per davant en el marcador pràcticament 35 minuts en un partit de poca anotació on va predominar la defensa per damunt l’atac.
A falta de pocs minuts, un cúmul de males accions varen fer agafar distància als calvianers per, finalment, fer-se amb la victòria.
L’equip Sènior suma una victòria i una derrota en la seva estrena en Lliga Balear, i aquest diumenge rebrà la visita del Bàsquet Muro al Guillem Timoner.