27.1 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dijous, 14 agost 2025

Aquest dimarts ha començat oficialment la pretemporada del CB Joan Capó amb l’equip Sènior masculí de Lliga Balear. L’equip, entrenat per Manolo García, ha estat el primer en posar-se les botes i suar de valent per a preparar una temporada molt exigent amb rivals durs i viatges a Menorca.

Durant tota la setmana han anat alternant sessions de bàsquet i preparació física aprofitant la pista d’atletisme Joan Pons, baix l’atenta mirada i supervisió del preparador físic del club, Toni Vicens.

El proper dilluns serà el torn dels equips Júnior masculí Interilles i Cadet masculí A, entrenats per Sebastià Adrover i Toni Vicens respectivament, que donaran inici a la seva pretemporada amb sessions de físic i pista, alternant també alguna sessió a la platja de Cala Marçal.

Ja en els següent dies aniran començant els equips restants del club: Sèniors Insulars, Cadets de 1r any, Infantils i Minis.

També aprofitam per a recordar que ja teniu disponible la inscripció per aquesta temporada amb les quotes, pagaments i tota la informació important de la temporada. Ho trobareu a les nostres xarxes socials i contactant amb qualsevol membre del club.

darreres notícies

et pot interessar