Ha arribat el moment més important dels darrers quatre anys, perquè a aquestes eleccions ens jugam moltíssimes coses. Diumenge, tots i totes tendrem l’oportunitat de decidir amb el nostre vot el futur de Felanitx i consolidar el benestar de tots i totes. És el moment del canvi, el moment de transformar i els únics que podem garantir-ho som nosaltres.
Ningú mereix novament el que hem tengut fins ara: polítics amb interessos econòmics i partidistes, que prioritzen el clientelisme davant de les necessitats de la ciutadania.
Els socialistes no deixarem passar l’oportunitat que ara se’ns presenta i el nostre partit obtendrà la confiança ciutadana per ser la força determinant al govern municipal i Xisco Duarte serà batle i impulsarà un projecte a l’altura del que mereixen els felanitxers i felanitxeres.
Perquè tenim il·lusió, ganes i força, i tenim clar que el més rellevant és donar resposta, accessibilitat a l’habitatge, fer un Felanitx més segur, més net, una aposta forta cap a la cultura, cap al canvi climàtic, que és un dels eixos més importants, i garantir el subministrament d’aigua potable entre altres projectes.
Així que, diumenge 28, ens tocarà triar entre dos models: un de progrés i que mira sempre endavant o un que vol tornar anys enrere. Per això, no podem deixar que Felanitx caigui en mans de qui volen privar de drets i llibertats, i no podem permetre que obtinguin el govern municipal els que precisament volen privar-nos de l’ús de la nostra llengua i la nostra cultura, imposant un model de societat sense diversitat.
El que està completament clar és que l’aliança del PP amb Vox està assegurada, si sumen.
Per tant, dia 28 de maig, quan surtis a votar, pensa en l’Hospital de malalts crònics que acollirà Felanitx en lloc de Petra com volia el PP; pensa en la nova Escola; pensa en qui va tancar l’Hospici i en qui la va reobrir; pensa en qui va endeutar l’Ajuntament i va apujar imposts, o qui va sanejar l’economia sense augmentar la pressió fiscal; pensa en qui ha tancat l’Auditori i qui té clar que serà el primer projecte que posarà en marxa; pensa en qui no ha fet política d’habitatge i qui impulsarà habitatges accessibles a Felanitx.
Així que, companys i companyes, us demanam que no us la jugueu. Estam a punt de fer-ho possible i, per això, el 28 de maig hem d’anar a les urnes massivament. No et quedis a casa i quan vagis a votar, aposta pel vot entusiasta, de l’esperança, de la il·lusió i del progrés.
En definitiva, el 28, si vols canvi, vota el partit socialista, l’únic partit que té una proposta, social, integradora i transformadora pel Felanitx del futur.
VOTA PSIB-PSOE