28.8 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dilluns, 21 juliol 2025

Aquesta darrera setmana hi ha hagut dos accidents amb ferits. El primer, dijous horabaixa, festiu.

Un ciclista de 75 anys va resultar ferit menys greu, amb un traumatisme cranial, en xocar amb un cotxe a la carretera de Manacor, a l’endret del camí dets Ermassos (devora el radar). Es tracta d’un tram recentment asfaltat i no hi ha marques viàries a les voreres. Va ser devers les 18.10 hores i, segons la informació del 061, amb la topada el ciclista va sortir disparat un parell de metres i es va copejar el cap. Al lloc, a més de la policia, hi acudiren una ambulància (UVI) i el metge del Centre de Salut. El ferit va ser traslladat a l’hospital.

D’altra banda, la matinada de dilluns, cap allà a les 5.30 es va produir un altre accident a la carretera de Campos, just davant l’accés al pavelló i la residència. Sembla que una moto hauria sortit d’un dels camins d’allà i un cotxe que anava cap a Palma, per esquivar-lo, va sortir de la via i topà contra una de les palmeres.

Tot d’una hi acudiren la Policia Local, els bombers, Protecció Civil, Guàrdia Civil i ambulàncies del 061, que varen atendre una nina de dos anys que va resultar ferida i va ser traslladada a l’Hospital de Manacor.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar