27.2 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dilluns, 21 juliol 2025

El servei municipal de comunicació Línia Verda ha tramitat i donat solució a 11.618 incidències d’ençà de la seva posada en funcionament l’any 2018.

Aquesta aplicació, mitjançant la qual la ciutadania pot enviar notificacions amb imatges a través de dispositius electrònics, és molt utilitzat per la ciutadania, que l’aprofita per informar de desperfectes localitzats al municipi.

La tipologia més freqüent és aquella que fa referència a escombraries i neteja (36 %), seguit de voreres i calçades (17 %), enllumenat (12 %), punts d’aigua (4 %), retirada de vehicles (4 %), parcs i jardins (4 %), senyals i semàfors (3 %) i clavegueram (3 %).

En aquest sentit, la batlessa, Catalina Soler, explica que “donam curs a tot el que ens envia la ciutadania i és una eina molt útil”. Així i tot, apunta que “la ciutadania ha de saber que, tot i que no es contesten totes les comunicacions que rebem, es tramiten totes. També s’ha de saber que no totes les incidències que rebem es poden solucionar al moment, ja que, per exemple, ens arriben comunicacions de coses que no estan bé, com ara voravies o carrers que necessiten una inversió molt elevada. En aquests casos, en prenem nota i ho tenim present a l’espera de tenir pressupost o que surti alguna línia de subvencions”.

Per poder emprar aquest servei, els usuaris s’han de descarregar l’app Línia Verda. Aquesta aplicació, gratuïta, es pot trobar a Google Play o a App Store. El procediment és ràpid i senzill. També es pot accedir a través del domini www.lineaverdefelanitx.org i es disposa d’un servei telefònic (902 193 768) en horari de 8 a 17 hores.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar