As Carritxó, on Sant Antoni és el patró, enguany han vist un poc trastocat el programa per mor de les previsions meteorològiques. Així, l’avís va fer optar a la sala per ajornar els actes de dissabte dia 17. Mentre que les beneïdes es varen passar a diumenge, com també les de s’Horta, el fogueró amb la torrada i la ballada es farà demà divendres a partir de les 18 hores. A s’Horta, el varen fer divendres, tal com estava previst.
Malgrat el canvi de dia, as Carritxó varen celebrar unes bones beneïdes, amb la participació de 10 carrosses a més de nombrosos veïnats que hi acompanyaren les seves mascotes perquè fossin beneïdes pel diaca Blai Bonet. El soleiet hi va acompanyar, fet que ajudà que també molt públic anàs a presenciar aquesta celebració, que compta amb un gran arrelament en aquest llogaret.
Les deu carrosses participants varen arribar de tota la comarca. A més de les carritxoneres, n’hi va haver de Cas Concos, s’Horta, Calonge i s’Alqueria Blanca.
Demà, combat de glosat
Demà també hi haurà el combat de glosat, tal com estava previst, a les 19 hores glosaran: Miquel Àngel Adrover es Campaner, Mateu Xurí, Margalida Adrover, Annabel Villalonga, Miquel Servera Boireta, Catieva Canyelles Sollerica i Ramon Reus.
Aquest cap de setmana, a Felanitx i Son Valls
A Felanitx dissabte vespre s’encendran els diferents foguerons. A les 19 hores hi haurà el correfoc a càrrec dels Espiadimonis, des de la plaça de sa Font a la d’Espanya pel carrer 31 de Març. A les 20 h, els mateixos dimonis seran els encarregats d’encendre el fogueró, situat a la plaça d’Espanya. L’Ajuntament avisa que hi haurà pa i carn per torrar i que es donarà una palangana per persona fins que s’acabi, per intentar evitar el que ha passat a altres foguerons, que n’hi havia que se n’anaven amb les mans i els braços plens, i els que arribaven un poc tard ja no en tenien. També avisa que el fogueró s’apagarà a les 12 del vespre.
A les 21.30 hores començarà la ballada popular amb Abeniara.
I diumenge, el dematí a les 10.30 h hi haurà les beneïdes a Son Valls i a les 15.30 a Felanitx, organitzades pels Amics de les Beneïdes amb la col·laboració de l’Ajuntament.


































