“Hem d’estimar i apreciar la vellesa, perquè està plena de plaer si se sap viure bé”. Sèneca. No existeix cap llei biològica que dicti que hàgim d’envellir obligatòriament. L’enfocament científic actual analitza l’envelliment no com un destí inevitable, sinó com un procés biològic cel·lular regulable. L’envelliment és un procés biològic complex, multifactorial i inevitable que...

Aquest contingut és només per a subscriptors!
Suma-t'hi ara
Ja sou membre? Entra aquí

darreres notícies

et pot interessar