El passat 8 de novembre va tenir lloc al Palau de Congressos de Palma l’acte de lliurament dels Premis a l’Esforç Personal i al Rendiment Acadèmic Excel·lent d’educació primària i secundària corresponents al curs 2022-2023. Aquests premis s’atorguen als alumnes de tots els centres de les Illes Balears que obtenen una qualificació mitjana de 4t d’ESO igual o superior a 9,5, i els alumnes de 6è de primària. Un total de 429 alumnes han estat guardonats en aquesta edició, 21 de Felanitx.


De l’IES Felanitx han obtingut Premi al Rendiment Acadèmic Excel·lent: Analyn Forteza Català, Miquel Muntaner Barceló, Marc Gomila Planas, Marc Iglesias Aulet, Alejandro Lozano de Sosa Masa, Gerard Reyes Campuzano, Tomeu Julià Maimó, Blanca Sánchez Gallardo, Asmae Talbi i Mercè Vicens Galmés. Han obtingut Premi a l’Esforç Personal: na Margalida Obrador i na Judith Porras Navarro.
Pel que fa als alumnes de la Cooperativa Es Lledoner (Sant Alfons), al Rendiment Acadèmic han estat guardonats: Paula Gil Rosselló, Aina Bennàssar Cantallops, Biel Bennàssar Mas, Macià Cerdà Sagrera i Francesc Xavier Bosch Bordoy. A l’Esforç Personal, Wallid El Allami; i al rendiment (6è de primària): Lola Bordoy González.
Del CEIP Inspector Joan Capó, han estat guardonades les alumnes de 6è de primària Marina Barceló Garcia i Gemma Adrover Martínez.
Acompanyats dels seus familiars, acudiren a l’acte de lliurament dels premis presidit per la presidenta del Govern, Margalida Prohens; pel conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera, i pels directors generals de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives, Ismael Alonso, i de Personal Docent, Salvador Ruiz. Els lliuraren un obsequi i el corresponent diploma acreditatiu.