27.2 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Diumenge, 20 juliol 2025
Ancorats damunt els alguers
Ancorats damunt els alguers

Tornam a començar una nova temporada d’estiu i a Salvem Portocolom no li queda més remei que haver de tornar a denunciar la manca de consciència ciutadana vers la protecció del nostre medi. Dissabte horabaixa, dins el port, hi havia un bon grapat de “barcotes” amb l’àncora damunt l’alguer.

A les xarxes socials ho varen denunciar: “Així de plena va quedar la suposadament protegida praderia de posidònia de Portocolom. Com podeu veure, no hi havia mal temps a fora i el més preocupant és saber que més de vint boies de pagament eren buides. Qualcú creu que fent més caps de boies de pagament resoldrem aquesta il·legalitat?

“També volem recordar a Ports IB aquesta resolució. El Pla de Gestió del ZEC Portocolom, en vigor des del mes de març, a l’apartat de ’mesures’ diu: ’Fins que no es disposi del resultat de l’estudi de capacitat de càrrega, queda prohibida la instal·lació de nous camps de fondeig i altres elements nàutics que comportin un increment d’embarcacions motoritzades’”.

Presentació d’un llibre sobre la

posidònia

Diumenge que ve, dia 11, a les 19 hores, a Sa Cova dets Ases, al Port, tendrà lloc la presentació del llibre La cabellera de Posidó. La posidònia, pulmó mil·lenari de la Mediterrània, d’Albert Herranz Hammer. La presentació serà a càrrec de la doctora en Ciències Marines, la felanitxera Raquel Vaquer.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar