22.2 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Divendres, 25 juliol 2025

ls dies avancen i ben aviat tornarem a ser a la Quaresma, però just abans arriben uns dies de disbauxa i, per a alguns, de desinhibició. Són els Darrers Dies, i hi haurà rues, ruetes i festes de disfresses. Per ventura encara alguns al·lots tocaran a les baules —ja poques— i més als porters automàtics i diran: “voleu fresses?” i si l’amo o sa madona són generosos els donaran qualque caramel. Després de dos anys de pandèmia, veurem mem com s’encara aquest carnestoltes.

Dissabte horabaixa hi ha la rua de Cas Concos, a les 15.30 hores, pels principals carrers del poble, i dins la setmana que ve, les escoles del municipi celebraran les seves ruetes. A Felanitx, per primera vegada serà el Dijous Llarder de matí i començarà a les 10.45 hores; anirà pels carrers Miquel Bordoy, la plaça Pax i el carrer Bellpuig fins al Parc. Sempre s’havia fet l’horabaixa. Per donar continuïtat a aquest dia, l’Ajuntament ha organitzat un horabaixa de fresses al Parc Municipal, entre les 15.30 i les 18 hores.

Dissabte dia 18, horabaixa, hi haurà la rua a Felanitx. Podeu llegir el recorregut i els premis a la pàgina 4, a la secció “L’Ajuntament informa”.

A hores d’ara, desconeixem si dimarts dia 21 l’horabaixa i vespre hi haurà l’enterro de la sardina o no.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar