Organitzades pels Amics dels Closos de can Gaià i el Centre Cultural, a finals de març (el cap de setmana del 24 al 26) se celebraran les VI Jornades d’Estudis Locals. S’hi vol donar cabuda als treballs o estudis de qualsevol temàtica que mereixin ser exposats o compartits (prehistòria, història, història de l’art, sociologia, economia, esport, educació, tecnologia, biologia, geologia, etc.) i que tenguin com a marc Felanitx o el seu entorn més pròxim.
Els objectius de les Jornades són: fomentar la investigació local i donar-hi difusió; establir un espai de trobada entre investigadors, divulgadors i públic en general on compartir informació o aportar coneixements, i incrementar el coneixement social, cultural i científic de la comarca.
Les persones interessades a presentar-hi una comunicació, poden enviar un correu electrònic a amicsclosos@gmail.com amb nom dels autors o autores, el títol i un petit resum de la proposta (o les propostes) que es presenten. A l’assumpte del correu s’ha de posar “Proposta comunicació VI Jornades Felanitx” o una cosa semblant.
Igualment que en l’edició passada, s’ha sol·licitat que aquestes Jornades siguin incloses (o admeses) com a activitat formativa per als docents, amb una càrrega lectiva de 15 hores pel CEP Manacor. Per gaudir del corresponent certificat, els o les docents interessades s’hauran d’inscriure prèviament en el mateix CEP Manacor i reunir els criteris establerts.
Els organitzadors recorden que, tot i que els ponents tenen preferència a l’hora d’inscriure’s en l’activitat formativa, aquests hauran de realitzar obligatòriament la inscripció al CEP Manacor, fent constar que són ponents o que hi participen exposant un treball.