27.7 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dijous, 17 juliol 2025

Commoció a Felanitx per la detenció d’un entrenador de bàsquet, de 26 anys, per presumptes abusos a cinc menors, adolescents d’entre 14 i 16 anys. El cas va sortir a la llum la setmana passada. Dijous el detingut va passar a disposició judicial i la jutgessa de guàrdia el deixà en llibertat amb càrrecs i amb algunes mesures cautelars, però sense fiança. A l’acusat, que negà totes les acusacions, se li retirà el passaport, es dictà una ordre d’allunyament dels menors i s’ha de presentar cada setmana al jutjat. La policia judicial de la Guàrdia Civil segueix amb la investigació i queda pendent de judici.

Segons ha transcendit a la premsa, el jove va ser detingut després que una persona del Club detectàs una conducta “inapropiada” i posàs els fets en coneixement de la Guàrdia Civil. Davant la jutge el detingut negà els fets, la qual, després d’escoltar el seu relat, i com que no tenia antecedents policials, decidí posar-lo en llibertat amb les mesures cautelars esmentades.

El club de bàsquet on exercia d’entrenador, en un comunicat, anuncià que l’acomiadaven i quedava totalment deslligat del club.

Com hem esmentat, la investigació continua oberta i serà la justícia qui determinarà què ha passat.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar