26.6 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Diumenge, 20 juliol 2025
Una de les activitats de les reunions del Fòrum
Una de les activitats de les reunions del Fòrum

El passat 10 d’octubre, el Fòrum Participatiu de Portocolom, impulsat per MedGardens, va celebrar la seva primera trobada. Aquesta iniciativa cerca crear un espai de participació activa on la comunitat pugui debatre i proposar solucions per a la gestió i preservació de la badia del Port.

Una de les primeres accions acordades pel Fòrum ha estat organitzar una visita cultural per posar en valor les barraques i barques tradicionals de Portocolom, elements essencials del patrimoni històric i cultural local. Aquesta activitat, conduïda per n’Andreu Cabaneta, de l’Associació de Barques Tradicionals, i Pere Bennàssar, té com a objectiu reforçar el vincle de la comunitat amb el seu entorn, destacant la importància de conservar aquests elements per a les futures generacions.

A finals de gener, està previst celebrar un segon fòrum per continuar aquesta tasca col·lectiva i definir noves iniciatives enfocades a protegir i revitalitzar la badia. Amb aquest espai participatiu, el Fòrum de Portocolom es consolida com un lloc per a la implicació comunitària i la promoció de projectes que uneixin tradició, sostenibilitat i respecte pel medi ambient.

Qui vulgui assistir a la visita cultural podrà fer-ho aquest dissabte dia 21, a les 10 hores, amb punt de trobada al Mollet d’en Perelló.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar