26 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimecres, 16 juliol 2025
Es remodelarà el passeig Joan Estelrich conservant les palmeres
Es remodelarà el passeig Joan Estelrich conservant les palmeres

Pel darrer trimestre d’enguany està prevista la remodelació del passeig Joan Estelrich, a Felanitx. La setmana passada, es va presentar el projecte als veïnats. Les obres consistiran a reurbanitzar l’espai, mantenint les característiques palmeres. Els dos carrils laterals seran convertits en amples voreres per a vianants, únicament es permetrà l’accés en vehicle als garatges i, a més, s’ampliarà la franja de la jardinera on estan sembrades les palmeres.

Se’n replantaran algunes que són mortes i s’incrementarà la vegetació. Amb el projecte, també se suprimeixen les barreres arquitectòniques i es renovaran tots els serveis, com l’enllumenat públic i les xarxes d’aigua potable, i les de sanejament i pluvials, que se separaran. La zona central mantindrà els dos carrils de circulació i l’estacionament. Aquest carrer fa 120 metres de llarg i 21 d’ample.

El pressupost que sortirà a licitació les properes setmanes serà d’uns 400.000 euros.
La regidora d’Obres Públiques, Catalina Soler, ha explicat que “hem decidit remodelar aquesta zona perquè feia anys que només s’hi feien les intervencions mínimes per garantir el funcionament correcte del carrer. Ara, a més de embellir-lo, recuperarem més espai per als vianants”.

darreres notícies

et pot interessar