28.3 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimecres, 23 juliol 2025
Sebastià Barceló (guitarra), Francisca Maria Asensio (violí) i Andreu Adrover (guitarró)
Sebastià Barceló (guitarra), Francisca Maria Asensio (violí) i Andreu Adrover (guitarró)

Dimarts passat va tornar sonar la música de Sant Marçal, i de nou fou dins la parròquia per mor de les recomanacions derivades de la pandèmia.

Volem donar moltes gràcies a mossèn Josep Cerdà, rector de Felanitx, i a les persones que tenen esment i es cuiden de l’església per obrir-nos les portes del temple.

També un agraïment molt especial a n’Andreu Maimó per haver dissenyat l’estampa d’enguany, i al Centre Cultural de Felanitx per haver-se fet càrrec de l’edició de les estampes.

Estampa, dibuix de n’Andreu  Maimó
Estampa, dibuix de n’Andreu Maimó

Gràcies a en Pere Barceló, que, aprofitant l’avinentesa de l’església, va fer sonar la genuïna tonada amb els registres de l’orgue.

La capta d’enguany s’ha entregat a Càritas.

I gràcies també a tota la gent que ens acompanya, ens escolta i posa un dobler a dins el bacinet. A tots i totes, moltes gràcies, i que ens quedin molts d’anys de sentir aquella tonada que diu:

Gigu-gigu Sant Marçal
que està dins una garriga…

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar