Divendres i dissabte, la Casa de Cultura acollirà les sisenes jornades d’estudis locals on es presentaran unes 25 ponències o estudis sobre temàtiques molt diverses: prehistòria, història, història de l’art, sociologia, economia, esport, educació, tecnologia, biologia, geologia i fets destacables del nostre municipi.
Serà divendres de 19.30 a 21.30 hores i dissabte de 9.30 a 21.30 hores, mentre que diumenge dematí es farà una visita guiada a sa Mola.
Els objectius de les jornades són fomentar la investigació local i donar-li difusió; establir un espai de trobada entre investigadors, divulgadors i públic en general, on compartir informació o aportar coneixement, i incrementar el coneixement social, cultural i científic de la comarca.
Al blog de la pàgina web www.amicsclosos.cat hi ha disponible la graella amb l’horari i les ponències (títol, autor i resum) de les jornades.