26.6 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimarts, 22 juliol 2025
Moment de la presentació de la campanya de drogues de l'ajuntament de Felanitx
Moment de la presentació de la campanya

L’Ajuntament ha presentat #PasdeDrogues, una campanya per posar fre al consum de drogues i al joc d’apostes entre els joves i adolescents del municipi d’entre 12 i 18 anys.
La campanya té per objectiu incentivar el desenvolupament personal dels joves per combatre el consum de drogues i els jocs d’apostes. Presenta la importància d’omplir la vida d’aficions, amistats, d’apostar per la salut i la família, ja que “com més coses construeixis a la vida, menys espais hi haurà per a les drogues i les apostes”, s’explica a la campanya. “La capacitat de prendre decisions, emprendre nous reptes i tenir una actitud activa poden configurar-se com a grans factors de protecció dels més joves davant aquesta problemàtica”.

L’Ajuntament, mitjançant la Comissió de Coordinació del Pla Municipal de prevenció de Drogodependències, formada pels tècnics de Serveis Socials i Joventut, i el Policia Tutor, ha engegat aquesta campanya de conscienciació sobre el gran problema que suposen les drogues i els jocs d’apostes per a la societat en conjunt i especialment entre els més joves, ja que el volum creixent de menors que juguen i aposten amb doblers reals com una altra alternativa d’oci ha augmentat significativament en els darrers anys.

Es penjaran cartells als llocs de més afluència de joves i també es regalarà una mascareta als joves d’entre els 12 i els 18 anys del municipi amb el lema #PasdeDrogues.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar