27.1 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dijous, 14 agost 2025
Trobada d’exjugadors del futbol
Trobada d’exjugadors del futbol

La setmana passada, a Felanitx, tingué lloc una trobada d’exjugadors de futbol de l’At. Balears, Constància, Poblera i Reial Mallorca, en un dinar del qual és amfitrió en Xisco Oliver (Bracet). Hi eren Joan Forteza, Julià Mir, Amador Puig i Bernat Sans, que jugaren a primera divisió amb el Reial Mallorca, a més de Miquel Molondro, Tomeu Bennàssar i el felanitxer Joan Tauler, que varen jugar amb els altres equips.

En el transcurs del dinar, en Xisco va ser obsequiat amb una fotografia del grup una placa d’agraïment pels anys conviscuts i per la bona amistat entre ells.

La bauxa, que congregà 35 convidats que no s’han pogut reunir els dos darrers anys, continuà amb música. Joan Miralles va fer sonar la ximbomba.

Abans del dinar es guardà un minut de silenci pels qui ja no hi són: el periodista esportiu Miquel Vidal Perelló i els exjugadors Pere Taberner i Pere Bennàsar.

darreres notícies

et pot interessar