Policia Local i Guàrdia Civil varen ser alertats diumenge horabaixa, devers les 5, que al carrer Assumpció de Portocolom hi havia una brega. Els fets, segons fons oficials, varen ocórrer quan els veïnats d’un pis propietat d’un banc s’adonaren que aquest acabava de ser okupat per dos germans i intentaven enganxar el corrent per tenir llum.
Els veïnats els hi recriminaren el que feien, ja que això podia provocar un incendi, i els dos okupes se’ls hi varen encarar.
La discussió va acabar amb una brega. La Policia Local els va haver de separar, i un dels ocupants va resultar ferit. Va ser necessària la intervenció dels serveis mèdics.
Mentrestant, els policies, identificaren els agressors. La cosa va quedar pendent de la valoració mèdica de les lesions de l’home per determinar si se’ls imputa un delicte o una falta de lesions.