Des de la delegació de l’OCB de Felanitx no ens queda més remei que continuar denunciant, per desgràcia, el menyspreu que rep la nostra llengua en actes patrocinats per l’Ajuntament. Es tracta una altra vegada de l’àmbit esportiu. En aquesta ocasió tota la comunicació per altaveu de la travessa al port nedant va ser en castellà, des de les primeres paraules d’inici de l’acte fins al lliurament de premis.
No posam en dubte l’esforç i encert de l’organització en altres qüestions. Sabem que tot duu una feinada. Però de cap manera no ha de servir d’excusa per passar per alt una i altra vegada el compliment d’una llei respecte a l’ús de la llengua catalana al nostre municipi.
Demanam al club Natació Felanitx que tengui en compte el català de cara a futures edicions i exigim a l’Ajuntament de Felanitx que s’asseguri que els actes que patrocina es desenvolupin en la llengua pròpia.