28.8 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dijous, 7 agost 2025
Miquel Adrover, amb el seu llibre
Miquel Adrover, amb el seu llibre

Dijous que ve, dia 21, a les 18.30 hores, l’escriptor Miquel Adrover Caldentey presentarà la seva darrera obra, Cuentos de sabiduría, a la Casa del Llibre de Palma.

La presentació anirà a càrrec d’Abelardo Gil, poeta que vendrà des de Barcelona per a aquest acte, i Xisco Barceló, periodista; a més de comptar amb la col·laboració de Juan Reyes, concertista de guitarra; Judit Vega, directora de la UNED-Balears; Isabel Matas, empresària; Jaime Roig de Diego, artista plàstic, i Víctor Piña, mag.

Cuentos de sabiduría. Una invitación a pensar és el darrer treball de l’escriptor hortarrí, que ha fet una revisió i ampliació dels textos que ja havia publicat el 2008, editat ara per Editorial Ibera, amb la qual ja va publicar la novel·la Irish de Mena.

Cuentos de sabiduría és un llibre per a totes les edats, ja que entre les seves pàgines s’hi amaguen fins a 93 històries, o contes, de totes les cultures, convertits i agrupats en lliçons de vida.

Adrover va presentar aquesta obra en primícia dissabte passat a l’FNAC de Barcelona, acompanyat pels poetes Teresa Centelles i Abelardo Gil, una presentació realitzada en el Fòrum de l’FNAC i en la qual va estar acompanyat per un nombrós públic.

darreres notícies

et pot interessar