19.7 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Divendres, 22 agost 2025

Tornarà el bàsquet aquest cap de setmana després del Pont on només es varen viure tres partits saldats amb dues victòries, la del Mini masculí B de Portocolom i l’Infantil femení a Llucmajor, i la derrota del Cadet masculí A a la sempre complicada pista d’Andratx.
Aquest cap de setmana viurem la darrera jornada forta de bàsquet de l’any on tendrem fins a 21 partits dels nostres equips i on l’únic que descansarà per calendari és l’Infantil masculí B.
Els enfrontaments més destacats de la setmana són el darrer partit a casa de l’Insular masculí aquest divendres a les 21.00 davant el CB Molinar. L’equip entrenat per Gaspar Noguera cercarà estrenar el caseller de victòries, i és que la sort els hi ha estat molt esquiva aquesta primera fase de la competició.
Per dissabte migdia s’ha de fer una menció a la visita del Júnior masculí a Menorca per enfrontar-se al CCE Sant Lluís on estarà en joc la classificació final del grup. L’equip entrenat per Toni Vicens pot certificar una més que notable tercera posició sempre que els jugadors puguin sumar la victòria al pavelló de Ses Caneletes o puguin gestionar l’average aconseguit a Felanitx.
Ja pel capvespre, partits de l’Infantil masculí A a Pollença i els darrers partits del Júnior femení i Infantil femení a Felanitx. Dues victòries dels equips femenins al Guillem Timoner certificaran una primera fase perfecta amb ple de victòries i cap derrota fins al moment per aquests dos equips.
Ja per diumenge tendrem els plats forts del cap de setmana. A les 12.00 el Balear masculí rebrà la visita de l’equip eivissenc de Sant Antoni. El primer equip masculí del club entrenat per Jaume Barceló arriba de dolç després de sumar la victòria a la pista del CB Joventut Llucmajor, líder invicte de la competició fins al moment. La visita del Sant Antoni de Portmany es presenta complicada i plena d’incògnites que, tot i la seva posició a la classificació, ha donat batalla a tots els rivals als quals s’ha enfrontat. El factor Guillem Timoner serà molt important per sumar una nova victòria abans de les vacances.
A les 17.30 el Balear femení rebrà també a Felanitx la visita del Bàsquet Sineu que cercarà la primera victòria del curs. L’equip entrenat per Antoni Maimó acumula un seguit de setmanes de bon joc i donant batalla a tots els rivals que s’ha enfrontat però només els petits detalls no han permès estrenar el caseller de victòries que ho han tengut a tocar en diferents partits.
La visita del Bàsquet Sineu pot ser un punt d’inflexió pel primer equip femení que a més, vol aprofitar-se del factor casa.
Tancarà el diumenge el partit del Cadet femení de Lliga Especial a la llunyana pista del Joventut Mariana de Sóller. L’equip de Jaume Serra arriba amb les feines fetes al darrer compromís de l’any amb una meritòria segona posició i sense cap classe de pressió més que la de fer un bon partit i seguir agafant sensacions abans d’endinsar-se a la fase complicada de la temporada.
Dilluns també tendrem bàsquet, ja que el Cadet masculí disputarà el seu partit a les 19.00 a Portocolom rebent la visita de l’Esporles BC i esperant poder sumar una nova victòria. • 1, 2, 3, conyac!

darreres notícies

et pot interessar