Alineació: Joan, Corral, Sansó, Quintana (Joan Fran 63’), Llompart, Granados, Pou (Amorós 73’), Nebot (Berni 63’), Zamora (Luca 73’), Cano i Aley (Arrom 63’).
El Felanitx tornà de buit de la seva visita a terres pitiüses però amb la sensació d’haver plantat cara en molts moments del partit a un dels equips punters de la categoria.
No varen sortir malament els nostres al partit, però a la primera arribada a l’àrea els locals marcaren l’1-0 després d’una centrada per la banda esquerra. A partir d’aquí el Felanitx va passar a tenir més la possessió de la pilota però sense gaires arribades clares. I al minut 35 arribaria el 2-0 després d’una altra centrada per banda, aquesta vegada la dreta.
Al segon temps es va mantenir el mateix guió, amb estones de control i domini dels nostres però sense arribar a materialitzar cap ocasió. En canvi, la Penya amb dues arribades més als minuts 70 i 73 va sentenciar el partit. El gol d’Arrom a les acaballes del partit només serví per maquillar una mica el marcador.
El Felanitx continua així amb 5 punts a la zona mitjana de la taula. El següent partit serà contra el Constància, que es troba amb 7 punts.
Pròxim partit: dissabte 4 d’octubre, a les 18 h, al Nou Camp d’Inca.
Els tres punts queden a casa. CE Felanitx B 1, Pollença i Port B 0
El filial felanitxer aconseguí la primera victòria de la temporada gràcies a un golàs d’en Dani al minut 30 de partit amb un xut llunyà.
Fou un partit on la primera part dominaren els locals i a la segona es varen igualar les forces, però no es va patir en excés per mantenir el marcador.
Pròxim partit: diumenge 5 d’octubre, a les 19, h a Son Servera, contra el Serverense B.
Important victòria del S’Horta. CE S’Horta 1, Pla de na Tesa 0
Nova victòra del S’Horta que el consolida als llocs alts de la classificació.
Pròxim partit: dissabte dia 4 juga al camp de Ses Comes de Porto Cristo.
Cantera del CE Felanitx
Santa Mònica 4-1 Juvenil
Gol: Sebastià
Urbanitzacions 4-1 Infantil sub-13 DH
San Cayetano 6-3 Aleví sub-11 DH