Des del 18 de març de 2020 darrer partit amb públic i amb el mateix rival, la Reial Societat, els barcelonistes no havien tornat a veure un partit en directe en el Camp Nou.
Dotze socis pogueren viure en directe el triomf de l’equip de Ronald Koeman davant l’equip “txuri urdin”. Foren aquests:
Antoni i Francesc Rigo Soler (Campos), David Garrido Adrover i David Garrido Calzado (Felanitx), Antoni Ruiz Moñino i Claudio García Marqueño (Felanitx), Pep Toni Diego Llull i Maria Antònia Llull Febrer (Porto Cristo), Luis Miguel Aguado Ferrer i Miquel Aguado Sansó (sa Pobla) i Margalida Prohens Batle i Joan Sebastià Vidal Prohens (Santanyí).
Els propers viatges amb entrada seran per veure els partits de Lliga davant el Getafe i el Granada, complimentant els sortejos realitzats abans i durant la pandèmia, en els quals els socis encara no havien pogut gaudir del premi.
La PB Els Tamarells torna a bategar amb molta força. La Junta Directiva espera que a partir d’ara pugui tornar amb la màxima normalitat possible a les activitats i als sortejos de viatges de cada temporada entre els socis al corrent de pagament.