CE FELANITX: Marc Rey, Aitor Vergarachea (Bartomeu Campins), Pere Pons, Alejandro Iniesta, Sergio Contreras, Jesús García (Javier López), Reni Frederick (Rubén Tortosa), Xavier Bordoy, Sergio Muñoz (Ramon Huescar), Antoni Beas i Adrià Marín (Adrián Hernández).
GOLS: 0-1, min 37, Sergio Muñoz; 1-1, min 79, Alberto Coll.
ÀRBITRE: José Estévez, assistit per David Onetto i Andreu Arnau. Mostraren targetes als locals Méndez, Gilardoni, Daniel, Sastre, De Llano i Coll, i als visitants Vergarachea, Hernández I Tortosa.
Dimarts horabaixa el Felanitx empatava a un gol a Campos i a prop de sumar els tres punts, si no hagués estat per un gol dels locals en el tram final. Els felanitxers encadenen quatre jornades sense perdre i en les darreres set només han patit una derrota. Són setzens amb 29 punts, a només dos de places de salvació.
Diumenge a les 12.30 hores el conjunt de Cosme Andreu Monserrat rep l’Inter Eivissa en Es Torrentó Mariona Caldentey. Els pitiüsos són un rival directe per aconseguir la permanència.