28.8 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dilluns, 21 juliol 2025
Foto de grup dels exfutbolistes, a l’escala del Parc Municipal
Foto de grup dels exfutbolistes, a l’escala del Parc Municipal

El passat dia 26, un any més, el felanitxer Xisco Oliver Mestre, Bracet, va reunir al Parc Municipal més de quaranta exjugadors de futbol que militaren en diferents equips i destacaren en el futbol illenc. Hi eren els veterans del Reial Mallorca de primera divisió: Julià Mir, Joan Forteza, J. Antonio Trobiani, Amador Puig, Bernat Sans, Miquel Molondro i Tomeu Bennàssar (exjugador del Múrcia i Saragossa).

També, Nito Riudavets, Pere Pons, Juan Miralles, Miquel Parma, Emilio Sánchez-Illana, Marcelino Mestre, Rafel Gost, Juan Cladera, Toni Grimalt, Xisco Rodríguez, Pere Pou, Jaume Pons, Sebastià Crespí, Toni Pont, Jaume Bennàssar, Miquel Ferragut, Pep Jaume, Joan Tauler, Juan Roldán, Toni Obrador i Miquel Matamoros, exjugadors del Poblense, Atlètic Balears, Constància i Reial Mallorca de segona divisió.

També hi havia exdirectius del Reial Mallorca, Llorenç Moragues i Ramon Calafat, a més de Manolo López Lacal i els expresidents de l’Artà i de l’Escolar de Capdepera, Miquel Bestard i Pere Moll, així com l’entrenador del Llosetense, Nico López, i els periodistes Juan Payeras i Salvador Vidal, i el fotògraf Miquel Taconer.

Aquesta trobada va anar acompanyada d’un bon dinar amb animada tertúlia i intervencions musicals, algunes dels mateixos assistents a l’acte.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar