21.6 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dilluns, 28 juliol 2025

Aquest diumenge vos convidam, als qui volgueu conèixer de tu a tu  les 27 persones que conformaran la llista del Partit Popular, a venir al local de Cas Concos a les 18 hores. A manco de trenta dies per les eleccions des del partit popular encara no hem criticat ni ho farem cap candidatura, ni cap persona que decidesqui incorporar-se a una llista electoral. Tot el contrari que el Sr.Duarte que ja ha manifestat que el partit popular és un partit “podrit”, quan es va manifestar sobre el tema de platges. El Partit Popular si està podrit ho deu estar tant com el seu que presenten a Eivissa un batle i candidat imputat.

Comença a ser hora que el Sr. Duarte es dediqui a parlar dels temes que preocupen els ciutadans i ciutadanes i que deixi que sigui la justícia que es pronunciï.

Aquesta setmana vos presentam el darrer punt del nostre decàleg, després de deu setmanes ara ja sols ens quedarà que aviat pugueu tenir el programa electoral. Aquesta setmana vos parlam de la necessitat de fer un pla de quatre anys per arreglar voreres i carrers, així com els camins.

És necessari fer un pla de mobilitat urbana sostenible on hi hagi zones que sols hi puguin anar a peu. Crear noves zones d’aparcament tant a Felanitx, com a s’Horta i Portocolom.

Construir d’una vegada per totes la plaça de Cas Concos.

Una vegada haver presentat les llistes al Parlament podem dir que Felanitx estarà ben representat amb en Pedro Acosta, una persona propera, que sap escoltar els ciutadans i una persona que durant els anys que ha estat regidor ha demostrat la seva vàlua personal i política. Estam molt orgullosos que na Marga Prohens hagi comptat amb ell a les llistes del Parlament.

A manco de trenta dies pel canvi.

darreres notícies

et pot interessar