Des del PI Felanitx volem donar l’enhorabona al nou regidor de l’Ajuntament de Felanitx, que forma part del nostre partit, Pere Antoni Mascaró. Des d’aquest mes d’octubre ocupa la regidoria de Turisme, Biblioteques, Arxiu Municipal, Patrimoni i Cultura, abans conduïts per la ja exregidora Melanie Mesquida. Des de la nostra formació li desitjam sort i encerts en aquesta etapa.
El Pi Felanitx vol expressar el seu malestar pel judici en la passada plenària a què es va veure sotmès el regidor Pere Antoni Mascaró. Amb tota la bona fe, predisposició i ganes de fer feina pels felanitxers i felanitxeres, en Pere Antoni s’ha interessat al llarg d’un mes per com estava la feina deixada per la regidora Melanie Mesquida. Un mes al qual hi ha dedicat el seu temps, sense tenir cap obligació i sense cobrar. Aquestes ganes de fer feina pels felanitxers i felanitxeres varen ser atacades per part de l’oposició, concretament per una regidora socialista que el va acusar de fer ús de la “protecció de dades”, no sabem molt bé què vol dir amb l’expressió “fer ús o tenir accés a protecció de dades”. Tal vegada vol dir interessar-se per la feina que li tocarà fer? Això és emprar la “protecció de dades”? Aquesta regidora és la mateixa que quan formava part de l’anterior equip de govern no tenia gaire clares les funcions que es poden o no tenir quan ets regidor o regidora. Ben arribat, Pere Antoni.
A la passada plenària, entre altres coses, es va aprovar la compra dels terrenys que falten per acabar la plaça de Cas Concos, una de les promeses electorals del Pi. Una altra és la reforma dels carrers Port de Palos i El Salvador de Portocolom, que abans de l’estiu passaran a tenir una nova imatge i es convertiran en dos carrers més sostenibles, accessibles i segurs. Es durà a terme l’ampliació de les voravies, es donarà continuïtat al carril bici existent del carrer vapor Santueri fins al de Miquel Massutí i Alzamora, i s’adequaran els creuers, amb l’objectiu d’obtenir una xarxa més segura i accessible. És una inversió molt important per a Portocolom. Entenem que les obres no agraden a tothom, però una vegada acabat donarà un impuls a la zona. El Pi Felanitx aposta per la mobilitat sostenible i dona prioritat als vianants i ciclistes. A tot això hem de sumar la creació de noves places d’aparcament a l’entrada de Felanitx per Campos i al barri de sa Torre, davant de la Guàrdia Civil.
Finalment, us volem convidar a la Fira del Pebre Bord, la darrera fira del nostre municipi i la més important que celebram aquest cap de setmana. Hi ha activitats programades que no podeu deixar de gaudir-les. Ens veim a Fira!