Sorpresa de veure com canvia la forma de veure les coses per part de dos partits que fins fa poc governaven a la sala.
Sorpresa de veure com Unides Podem, que va ser una possibilitat de Govern amb l’expresident del Parlament al capdavant i que amb la Sra. Catalina Ramon ha fet una bona tasca d’oposició, dilluns ningú va donar cap suport al seu nou regidor. Sort i encerts a la seva nova etapa.
Sorpresa de veure la feble oposició del Bloc per Felanitx, partit que va governar a la sala gràcies a la seva bona tasca d’oposició la legislatura 2011-2015. Potser no hi ha comunicació amb els seus companys, que tan bona feina varen fer.
Sorpresa, bé, no és cap sorpresa veure que si la del Bloc és feble, la del PSOE és nul·la, més pendents dels seus càrrecs a Palma que del seu poble.
Amb la meva humil opinió, molta feina per fer a l’esquerra felanitxera per ser una alternativa de govern a les eleccions del 2023.
El Bloc per Felanitx va dur a plenària una moció amb l’objectiu que es presentés una moció total al Pla Director de Ports de les Illes Balears respecte a les actuacions que es pretenen dur a terme a Portocolom.
Sorpresa de veure com ara estan en contra de les peticions que ells mateixos varen fer a Ports quan governaven. El Bloc va demanar a Ports una rampa de varada i aquesta va ser consensuada i reduïda de forma considerable amb diferents reunions amb Ports.
Sorpresa de veure com ara estan en contra d’un camp de boies que ells mateixos varen demanar per regular el fondeig a davant la zona de l’arenal.
El Pla Director és una declaració d’intencions sense, com bé va dir el Sr. Pau Massutí a la seva intervenció, cap projecte tancat. Per tant, anar en contra pel simple fet de desconeixença, tampoc és la solució.
Al Port tenim una problemàtica amb les embarcacions i hem d’acceptar que amb els anys les barques són més i també més grosses, no sols les foranes sinó també les dels felanitxers i felanitxeres.
Però la sorpresa amb majúscules va ser veure com els tres regidors socialistes es varen abstenir a la votació d’un Pla Director de Ports que ha redactat el seu partit amb el Sr. Xavier Ramis al capdavant. Supòs que estarà ben content de veure el zero suport que ha tengut per part dels seus “companys”. Que voleu que us digui, a mi no em ve de nou. Després del que jo vaig patir amb una conspiració basada en mentides, molt em vaig torbar a partir. Per ventura ara que comença el curs escolar, les col·leccions, anar al gimnàs, les sèries a Netflix, és hora de contar una història per capítols. Potser no serveixi per res, però quedarà constància del que m’ha duit a ser un regidor no adscrit.