28.3 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dissabte, 19 juliol 2025

Els socialistes de Felanitx consideram que la plenària ha de servir per solucionar problemes i no per causar-ne més, però com de costum les actuacions que fa l’equip de govern PP-Pi i trànsfuga a les plenàries són d’un baix to que no poden deixar indiferent.

El batle de Felanitx, que vol ser el vicepresident del Pi, un partit que es defineix com a regionalistes i municipalistes, ha agafat la dinàmica de criticar el poder municipal d’altres forces polítiques. Dilluns va tenir la poca mesura de criticar la llibertat que pot tenir una agrupació local a l’hora de votar certs punts de la plenària. Després va voler fer-se el graciós criticant la jugada en directe, com si fos un tertulià polític, però com era d’esperar li va sortir bastant ridícul, com tot el que fa sovint. Si això ha de ser el tarannà d’un home que té aspiracions polítiques li auguram un futur difícil. Només hi ha un partit on hi ha gent de la seva talla, i és el PP.

Aquest batle es pensa ser totpoderós, i viu sotmès a la tutela de na Soler, que l’obliga a seguir fil per randa les directrius que imposa. Li volem recordar que les coses que pugen aviat (si és que pugen), baixen amb la mateixa rapidesa.

Els socialistes vàrem presentar dues mocions, una en reconeixement a la gran tasca de l’agrupació de voluntaris de Protecció Civil de Felanitx, que des del 2004 i especialment aquests anys de pandèmia ha contribuït en prevenció i protecció davant de riscs sobrevinguts i que sols l’any 2021 han fet més de 1.600 hores voluntàries. La segona fou per fomentar i comunicar millor l’existència dels espais nadó i la gratuïtat d’aquests.

Ambdues no varen prosperar perquè l’equip de govern hi va votar en contra, per considerar-les poc importants i oportunistes. L’equip de govern ha votat en contra a les més de vint mocions que hem presentat fins ara. Tampoc ens donen resposta a moltes de les preguntes que formulam. Això és el tarannà que governa l’Ajuntament de Felanitx, un equip de persones “mans foradades” que no tenen el mínim respecte a la institució, als seus integrants i molt menys als felanitxers i felanitxeres.

Els socialistes hem demostrat una vegada més que la nostra oposició és constructiva i responsable, votant a favor d’aquelles propostes que són beneficioses pels nostres veïns i veïnes, just el contrari que fa de l’equip de govern, que voten en contra tant si la nostra proposta és bona com si no, la rebutgen sense donar una justificació més que perquè ve del PSIB-PSOE.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar