Al PSOE no entenen altra cosa: després de qualque crisi, un parell de moviments de càrrecs i ja es creuen que està arreglat.
S’ha sabut que en Xisco Duarte se’n va de secretari a no sé quina conselleria, demanam que allà no vagi amagant-se pels cantons, com ho feia quant estava de regidor a Felanitx, que de la Casa de la Cultura no sortia.
Bé, ara ja entenem les decisions que es prengueren després de la ruptura del govern local, tot apunta que la investida presidenta de la gestora / exregidora d’urbanisme serà la candidata de Palma a dirigir el PSOE local.
Després de veure les seves decepcionants intervencions al Ple, no pensam que aquesta elecció sigui la més encertada pels seus votants. El dit de Garrido ja ha duit conseqüències nefastes al partit local. Enhorabona a tots i totes ● Catalina