20.8 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dissabte, 6 setembre 2025

Crida l’atenció com som els felanitxers. Tothom s’esqueixa les vestidures per la venda de l’antic convent de les monges de Portocolom, però no per la pèrdua de patrimoni que això suposa, sinó pel fet que pugui ser convertit en habitatges. Pareix que necessitam excuses per reaccionar en lloc d’enfrontar els vertaders problemes, com és la pressió demogràfica del Port, i a la part de la Capella més concretament. Que ningú vulgui protegir l’antic edifici pel que representa dins el patrimoni del poble, sabent que la Congregació de les Germanes de la Caritat fou fundada a Felanitx l’any 1798, diu molt de nosaltres com a poble.

Crida l’atenció com ningú es va moure per la plaça de s’Arraval, desfigurada totalment per una reforma de gust molt discutible. Encara tenc dubtes del control arqueològic que es dugué, sabent que existia una connexió subterrània amb el Pou de la Vila.

Crida l’atenció que ja no se’n parli, de la Macarena, durant anys abandonada a la seva sort, inclosa o no a l’inventari de patrimoni. Cau a trossos com tot un barri que passa desapercebut dins la trama urbana de Felanitx.

Crida l’atenció que no ens mobilitzem per res, com no ho férem pel puig de Sant Nicolau, fet totxos i escampat per tot Mallorca • M. Argüédez

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar