Comença l’estiu i amb ell les corregudes “motorils” pels carrers del Port, amb màquines trucades i anant a una velocitat tal que duplica la permesa. I tot amb el beneplàcit de la Policia Local, que mai no hi és quan aquests joves volen mostrar la seva activitat hormonal fent renou i via.
Digau-me persistent, però ja no és un problema de decibels, és de perillositat. Al Port la velocitat és de 30 quilòmetres/hora i aquestes motos van a més de cinquanta. No cal tenir radar per comprovar-ho.



