Dilluns que ve, vigília del sant bisbe, tornarà a sonar la musiqueta de la capta de Sant Marçal. Sortirà del carrer de sa Gerreria a les 18 hores i farà el recorregut habitual pel centre de la vila.
Setmanari Felanitx © 2021
Dilluns que ve, vigília del sant bisbe, tornarà a sonar la musiqueta de la capta de Sant Marçal. Sortirà del carrer de sa Gerreria a les 18 hores i farà el recorregut habitual pel centre de la vila.
Vols saber tot
el que passa
a Felanitx?
Subscriu-t'hi ara i gaudeix de molts avantatges.

