La capta de Sant Marçal

Dilluns que ve, vigília del sant bisbe, tornarà a sonar la musiqueta de la capta de Sant Marçal. Sortirà del carrer de sa Gerreria a les 18 hores i farà el recorregut habitual pel centre de la vila. 

darreres notícies

et pot interessar