A Jazz de Mar umpl de màgia el Mollet d’en Perelló
A Jazz de Mar umpl de màgia el Mollet d’en Perelló

Dimecres que ve començarà l’11è festival A Jazz de Mar, i ho farà amb un programa ben carregat d’activitats i concerts. Començarà amb el concert dins mar, al Babo, que l’any passat tant d’èxit va tenir. Serà a les 21 hores, a posta de sol. Els artistes actuaran des de les plataformes instal·lades al Babo o de dins les barques, oferint una experiència immersiva on el públic pot gaudir de la música des de la vorera o de dins la mar mateix.

També dimecres començarà l’intensiu de música creativa, organitzat conjuntament amb el Conservatori Professional de Música de Felanitx; un campus adreçat a joves d’entre 10 i 16 anys que tinguin un domini mínim del seu instrument, ja sigui vent, cordes, guitarra, baix, piano, percussió o veu.

darreres notícies

et pot interessar