Com era i com és Portocolom? S’està a la recerca de pel·lícules i fotografies familiars antigues; films en Súper-8, 8 mm, 16 mm, vídeo magnètic o fotografies que es vegi bé el paisatge, les cases, el port. La intenció és digitalitzar el material. Els promotors asseguren que cuidaran bé el material i tendran cura de les imatges familiars.
Un assaig fílmic al voltant de la turistificació. Per a més informació podeu contactar-hi, del 13 al 17 de juliol, a la Biblioteca de Portocolom, de 10 a 14 hores, o bé al correu: projecteconnectacultura@gmail.com.
Dilluns dia 13, a les 19 hores: Com era i com és Portocolom? Itinerari en primera persona. Intervendran: Tomeu Obrador, Maria Obrador, Miquela Nadal i Pep i Melanie Mesquida. El punt de trobada serà la Biblioteca del Port.



