El mes de febrer la batlessa va anar més mudada que una pinsiula a Madrid a la fira FITUR per començar a gastar part dels 700.000 € que hi ha al pressupost perquè venguin més turistes de tota classe, color, qualitat i versemblança.
Ara s’han despenjat que gastaran 2,5 milions d’euros (en tres anys!) per promocionar el terme de Felanitx, es veu que havien deixat racons sense promocionar i aquest pic ho faran amb: «una estratègia a mitjà termini per desestacionalitzar l’oferta, canviar la visió generalitzada del municipi com a zona costanera d’hotels i repòs, i “prioritzar la durada de les temporades, augmentant el valor per damunt de la quantitat de turistes”, segons ha explicat la batlessa, Catalina Soler».
A aquesta cançó, ja fa molts d’anys que la canten i no la creu ningú. Això, traduït en llenguatge dels humans vol dir que provaran que venguin més turistes, sobretot a l’hivern i miraran que n’hi hagi per tot, per dins les figueres de moro, les pletes, damunt els pins i dins les mates, però aquests turistes diuen que no molestaran als indígenes perquè aquests seran de qualitat, si no són de qualitat, no podran venir a Felanitx, hauran d’anar al Balneari 12.
Tirar milions perquè no puguem viure tranquils a ca nostra, a més d’immoral, hauria d’estar penat · Bartomeu Obrador