28.8 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dissabte, 19 juliol 2025

Idò ara resulta que el Port no és el lloc ideal que havíem imaginat. Anar a viure al Port els mesos de juliol, agost i setembre era la il·lusió màxima de la majoria dels felanitxers, dels que hi tenien una casa i dels que no n’hi tenien cap.

Potser haurem de revisar aquesta opinió, cosa que ja han fet part dels estiuejants en arribar a la conclusió, compartida per la majoria dels que hi viuen tot l’any, que hem arribat a una situació en què la capacitat dels nuclis urbans i les platges dels voltants per acollir estadants i visitants ocasionals ha estat més que superada.

Passar per la carretera que va des Riuetó a l’Arenal comporta una aventura comparable amb la dels qui cerquen un lloc on aparcar a la part de la Capella i a distintes parts de la Duana i, un any més s’ha plantejat el problema que ocasionen a es Babo i s’Algar les caravanes dels qui tenen l’oportunitat de plantar ca seva a dues passes de platja.

En els darrers anys, però, el govern del PP i El PI no han fet pràcticament res per millorar la situació, que de cada any es complica • Josep

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar