34.7 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimarts, 26 agost 2025

És cert que tothom té dret a veure la mar des de la primera línia marítima. No podem deixar aquest fet només als qui tenim casa ran de la costa. Seria un acte d’egoisme per part meva. Per tant, valgui a dir que el fet de tenir una caravana per anar d’un lloc a l’altre com si fos una casa no em sembla malament, de fet em pareix una bona opció.

Dit això, hem d’aclarir que tenir un cotxe-casa no vol dir poder fer-hi el que vulguem ni aparcar-lo onsevulla. Hi ha d’haver, també per als autocaravanistes, una normativa que obligui al civisme i a la neteja, així com al manteniment del patrimoni, sobretot el natural.

És per això que vull criticar, des d’aquestes pàgines, el fet que dia sí i dia també a s’Algar hi hagi aparcades caravanes que fan malbé el camí, malmenen la flora i contaminen. El que ha passat aquest estiu ha estat gros i ha superat totes les mides. I encara ara, fins i tot acabat l’octubre, la invasió caravanista ha estat present.

Des d’aquí vull demanar a les autoritats que correspongui que posin mans a l’assumpte, que redactin i aprovin disposicions per minorar aquest impacte. Els felanitxers i tots els qui estimam el Port us ho agrairem • Maria Antònia Estelrich Massutí

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar