El Conservatori de Felanitx torna a preparar el curs internacional de piano “Chopin Sessions”, que tendrà lloc entre els dies 10 i 15 d’abril.
En aquesta ocasió seran tretze els participants, provinents de Grècia, Àustria, Polònia, Xina, Austràlia, Corea del Sud, Espanya, Bulgària, Anglaterra, França, Marroc i Alemanya.
Com és habitual, durant aquests mateixos dies es programaran diversos concerts públics, amb dates que s’anunciaran prèviament per així poder gaudir de les interpretacions dels participants, tots ells d’un alt nivell musical.
Els professors del curs seran novament Jacques Rouvier, concertista i professor de la universitat Mozarteum, de Salzburg (Àustria); Michal Bialk, concertista, i Óscar Martín, concertista i professor del Conservatori Superior de Música de Sevilla. La direcció artística del curs anirà a càrrec del pianista i professor de l’Acadèmia de Música de Cracòvia (Polònia), Piotr Machnik.