15.1 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Divendres, 31 març 2023
Acció del partit del Mini masculí a la pista de s’Arenal.
Acció del partit del Mini masculí a la pista de s’Arenal.

Important victòria del Sènior femení a casa del quart classificat de la lliga per seguir lluitant per les primeres posicions de la Lliga Insular.

CATEGORIA PREMINI CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – FUSTER & FUSTER – BÀSQUET SAGRAT COR

Bon partit del Premini Masculí de Felanitx davant els companys del Bàsquet Sagrat Cor.

Vàrem sortir una mica despistats, però al llarg dels minuts aconseguírem arrencar amb grans accions tant ofensives com defensives. Partit molt intens que els nins varen lluitar en tot moment, amb molt de coratge i actitud.

Enhorabona, equip!

BÀSQUET CALVIÀ – CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – CONSTRUCCIONS JUAN OBRADOR

Molt bon partit dels nostres petits preminis de Portocolom, on tots els minuts del partit vàrem estar-hi ficats i vàrem fer una defensa espectacular, on vàrem aconseguir robar moltes pilotes i cistelles ràpides. Molt contents ja que varen sortir moltes coses que havíem treballat en els entrenaments i amb ganes de més.

CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – ASSESSORIA GUILLEM BORDOY – CB SANTA MARIA

Partit rere partit les nostres nines de Portocolom milloren en tots els aspectes. Ens hem de seguir convertint en un equip més competitiu i amb ganes de lluitar totes les pilotes. A partir d’aquesta bona actitud ens toca seguir millorant parts més tècniques i tàctiques, tant individualment com col·lectivament. Enhorabona, nines, i a seguir amb aquesta energia!

CATEGORIA MINI CB JOAN CAPÓ IFORAVILA 68 – 71 CB CAPDEPERA

Partit molt emocionant contra els nostres companys de Capdepera. Un partit ajustadíssim del primer al darrer moment. Vàrem lluitar molt en defensa i vàrem aconseguir moltes i bones cistelles.

Vàrem fer alguns contraatacs de pel·lícula, rapidíssims, amb només passes, sense botar la pilota. Els nostres jugadors varen demostrar una gran millora quant a tancar el rebot i la rapidesa dels passes.

Felicitats pel partidàs fet. Seguirem treballant!

CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – MALLORCA HOUSE RENT 93 – 31 JOVENTUT MARIANA SÓLLER

Partit marcat per la gran intensitat defensiva de les nines i la rapidesa per treure i sortir al contraatac. Començàrem amb un gran encert que des del primer quart ens permetia sumar un parcial bastant ampli i ens va donar marge per jugar de manera còmoda. No abaixàrem la intensitat en cap moment i de cada cop la distància anava tornant més gran en el lluminós.

Volem destacar el gran encert de les jugadores tot i ser una pista, la de Portocolom, i unes cistelles que no tenim gaire acostumades. Les jugadores demostraren una gran esportivitat i un saber estar dins pista.

IMPREMTA BAHÍA SAN AGUSTÍN 82 – 89 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – OBRES I MUNTATGES TONI VENY

Victòria amb un molt bon joc del Mini masculí en la seva visita a s’Arenal.

Una molt bona sortida a la pista amb bones defenses individuals i paciència per trobar la millor opció a l’atac posicional donava avantatge als de blau cel (12-20).

Al tercer període, el Bahía reduïa distància per arribar igualats al descans (42-46).

La segona meitat fou un intercanvi de cistelles i bones defenses per part dels dos equips. Atacàvem bé tot i no tenir l’encert de la primera part en el tir exterior, però ens agafaven al contraatac massa vegades. Necessitam millorar en aquest aspecte si volem aguantar amb garanties el ritme dels partits.

Enhorabona, nins, bona feina i a seguir que venen corbes!

CATEGORIA INFANTIL CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – ENERSIB SL 78 – 64 CLUB SANT JOSEP C

Partit dur i intens on sabíem que per la falta de baixes durant tota la setmana hauríem de posar el 200 % per aconseguir que la victòria quedàs a casa.

Vàrem començar amb un primer quart amb un joc ràpid per part dels dos equips on es veia la feina feta dels nostres jugadors als entrenaments, movent la pilota aviat i podent passar la pressió sense massa dificultats.

Durant els dos següents períodes la cosa no podia estar més igualada i es veia reflectida al lluminós empatant els dos quarts. Dins la pista seguíem amb la mateixa dinàmica que a l’inici del partit i ens n’anàrem al darrer quart amb una diferència de només 3 punts.

Finalment, amb bones defenses i sortides al contraatac, juntament amb l’assoliment de segones opcions en el rebot ofensiu, la victòria va quedar a casa.

Queda continuar fent feina per a polir detalls i afrontar el següent partit. Bona feina!

CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – TRÀNSFERS NICOLAU 57 – 30 CB CONSELL B

Victòria de les Infantils de primer any davant el CB Consell a Felanitx.

Tot i ser conscients que el partit dura 40 minuts no vàrem saber gestionar-los durant el primer quart començant el partit desconcentrades totalment.

Diferent fou el segon quart on a la fi vàrem aconseguir ficar-nos dins el partit i agafar distància en el lluminós.

Finalment, durant la resta de minuts, les bones defenses, rebots defensius i un encert ofensiu elevat permetia deixar la victòria a casa.

Enhorabona, nines!

CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – CONSTRUCCIONS I REFORMES VIVES 85 – 71 CB CIDE

Partit molt entretingut dijous horabaixa al Guillem Timoner entre l’equip Infantil de segon any i el CB CIDE en el que era el tercer partit en què ens enfrontàvem contra les ciutadanes durant aquesta temporada.

Partit molt vistós i amb grans accions ofensives per part dels dos equips que vàrem saber gestionar i comandar a partir del segon quart, on l’equip va augmentar la intensitat defensiva i va poder aconseguir cistelles ràpides per obrir encletxa en el marcador abans del descans.

Tot i completar una bona sortida de vestuaris, les visitants reaccionaren i s’acostaren a només 6 punts al final del tercer quart. Un miratge, ja que les nines tornaren a recuperar el bon bàsquet i les sensacions per sumar una nova victòria. Ara, a seguir somiant en la classificació pel grup A.

CATEGORIA CADET ÀGORA PORTALS 57 – 61 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – KM GRUP

Partit d’infart en el desplaçament a Portals Nous aquest passat dilluns.

Vàrem començar bé, anant per davant, però amb avantatges molt minsos. En el segon quart les locals començaren a dominar en el marcador gràcies a ràpids contraatacs. A la tornada de vestuaris la cosa va seguir igual, però ja en el darrer arribà la nostra remuntada basada en els nostres trets diferencials: jugar ràpid i tirar més vegades que les contràries, aconseguint 22 tirs més que les locals. Al final, empat en el marcador i a la pròrroga vàrem controlar el joc per sumar la victòria.

Enhorabona per aquesta demostració de coratge.

BC SANTANYÍ 28 – 74 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – ACCÉS BALEAR

Partit encarrilat des de l’inici que ens va permetre un avantatge notable. El rival va combatre valentament durant tot el partit, donant-nos problemes al segon i tercer quart.

Respecte al nostre joc, dues cares, moments de bona defensa i bones transicions, i altres on el joc fou massa individualista i sense paciència. Necessitam millorar aquests aspectes, ja que vendran partits on serà més que necessari l’aportació de tots. Així que a seguir entrenant i millorant!

CATEGORIA JÚNIOR CB BOSCOS MENORCA 73 – 69 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – GRANS JARDINS

Nova derrota a terres menorquines del Júnior masculí Interilles en un partit que només aconseguírem anar per davant en el marcador durant els 4 primers minuts. A partir d’aquí vàrem anar a remolc dels ciutadellencs ja fins al final del partit arribant a perdre de fins a 17 punts, però aquesta vegada, tot i les dificultats i les diferents defenses, no abaixàrem els braços i entràrem al darrer minut 2 punts a baix en el marcador, i tirant 3 triples que no volgueren entrar.

Pas enrere important a la classificació, que ens obliga a continuar lluitant com ho vàrem fer els darrers 3 quarts, per anar creixent com a equip i poder acabar entre els 4 primers classificats del grup.

CB SA CABANETA 31 –  50 JÚNIOR FEMENÍ IFORAVILA  – RAMADERS AGRUPATS

Nova victòria de l’equip Júnior femení en la seva sortida a Sa Cabaneta.

Ja des de l’inici l’equip local va plantejar una defensa en zona dins l’àrea de triple mini que aguantarien durant tot el partit. Aquesta defensa, que impossibilitava qualsevol penetració, sumada a la dificultat de veure el que passava dins aquesta zona i la nostra particular mala punteria, va fer que el partit anàs a la mitja part amb un resultat més d’handbol que de bàsquet (16-18).

Però com que les matemàtiques mai fallen, a la sortida del tercer quart vàrem recuperar la nostra punteria i el percentatge de tirs es va reequilibrar, a més d’augmentar considerablement la intensitat defensiva, fet que va permetre posar una còmoda diferència de 20 punts que acabaria sent definitiva i endur-nos una nova victòria cap a migjorn

LLIGA INSULAR FEMENINA

BÀSQUET SINEU 69 – 86 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – ÀRIDS I SERVEIS GRAVERA CA N’ALOU

Victòria important del Sènior femení davant un rival que no ens ho va posar gens fàcil. Sabíem que no seria el partit de la primera volta i que estàvem davant un rival que ens costaria molt.

La primera part fou molt igualada: no trobàvem moviment en atac, ens costava anotar i la nostra defensa individual flaquejava per la qual cosa vàrem haver de fer un canvi de defensa per intentar que anés millor.

Durant la segona part la intensitat defensiva va ser major. En atac sortien més coses i un gran percentatge de tirs lliures ens van ajudar a aconseguir aquesta lluitada victòria.

Ara ens toca preparar un altre partit important contra un rival dur com és el Campos que ens visita aquest diumenge a les 10.30.

Enhorabona pel partit!

LLIGA BALEAR MASCULINA BÀSQUET CALVIÀ 92 – 63 CB JOAN CAPÓ IFORAVILA – CONSFUTUR

Derrota del Sènior masculí de Lliga Balear a la visita de la pista del segon classificat del grup, el Bàsquet Calvià.

Des del primer minut el partit es complicava a causa de la mala defensa i el poc encert en atac. Els segons 10 minuts les sensacions canviaren i l’atac era més encertat i fluid, però la defensa seguia estancada i tova, fet que va permetre una gran anotació dels locals. Al descans, es mantenia la diferència de 20 punts en el lluminós.

A la tornada del descans la mentalitat i sensacions canviaren per complet tot i que no aconseguírem retallar la distància i l’equip calvianer tampoc va aconseguir cap parcial escandalós.

Partit sentenciat en el darrer quart i derrota clara en una de les pistes més complicades de la competició.

Canvi de xip i concentrats des de ja en el partit d’aquest diumenge migdia a Felanitx davant el CCE Sant Lluís de Menorca.

darreres notícies

et pot interessar

Marta Obrador Barceló, Actriu, professora de música i directora del Davallament

“El Davallament tot narrat era pesat, per això enguany introduïm text als actors”