26.6 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dimarts, 22 juliol 2025
En Mateu, arribat a s’Horta

Va costar i molt, però ho va aconseguir. El vent bufava de valent, amb l’alerta taronja activada i, a més, a redols va ploure, amb qualque ruixat mal d’aguantar. Però això no va ser impediment perquè en Mateu Matemales Amengual, un jove de trenta anys de s’Horta, pedalejàs amb la bicicleta 360 quilòmetres sense aturar-se, durant 24 hores, voltant Mallorca. Fins i tot, i malgrat la climatologia adversa, va fer tota la Serra de Tramuntana. Un repte que s’havia marcat per donar visibilitat i ajudar a la lluita contra el càncer.

Arribant a es Carritxó
Arribant a es Carritxó

En Mateu és molt aficionat a practicar el ciclisme, i familiars de prop i amics s’han vist afectats per aquesta malaltia. Per això es va proposar aquest repte solidari i el va aconseguir.

La fita va començar divendres a les 16 hores a la plaça Major de Santanyí, des d’on va començar a recórrer gran part dels municipis i no va aturar fins dissabte a les 16 hores, quan va arribar a la plaça de Sant Isidre de s’Horta, on va ser rebut per un parell de centenars de persones amb una gran ovació d’aplaudiments. Els seus companys del club ciclista Cala d’Or Ferro Bikers li varen donar suport en aquesta aventura i alguns es varen anar rellevant per acompanyar-lo durant l’eixida.

Donacions

Tant a través de les típiques guardioles, com d’aportacions mitjançant Bizum, donatius anònims, sorteig d’objectes i les activitats d’associacions de s’Horta, es va recaptar una important suma de doblers que han anat íntegrament a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), perquè continuï amb les seves activitats socials i d’investigació. Els directius de la Junta Comarcal de Llevant li varen agrair aquest repte altruista i d’ajuda.

Els que l’esperaven a la plaça de s’Horta, així com molta altra gent a través de les xarxes socials, l’han felicitat per aquesta important gesta que ha duit a terme.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

darreres notícies

et pot interessar