Sense que sigui regidora ni portaveu del govern municipal, na Melània Mesquida, a través de les xarxes socials, comunicava dijous passat que les gestions de l’Ajuntament per accedir a una subvenció dels fons europeus no ha estat tinguda en compte per l’organisme que concedeix aquestes ajudes i demanava què havia fet la regidora Gràcia González, secretària general de la Conselleria de Cultura, Universitat i Fons Europeus, per tal que aquests doblers arribassin a Felanitx.
Els fons europeus poden arribar mitjançant la Conselleria de Cultura o a través de la Secretaria d’Estat de Turisme (SETUR) de Madrid. L’exregidora Mesquida ha oblidat on varen acudir per sol·licitar la subvenció que han aconseguit altres ajuntaments d’Espanya que han presentat una valoració més alta que la del nostre Ajuntament, que era bona. La Conselleria del Govern balear i la seva secretària general, per tant, no hi han tingut res a veure, amb aquesta qüestió. És més, la secretària general de la Conselleria ha d’observar una estricta neutralitat quan s’hagin de fer valoracions respecte de qualsevol altre tema.
Crec que na Melània hauria de demanar disculpes a la regidora Gonzàlez en nom del PI, un partit que deixa córrer un individu per la Sala un mes abans d’ésser regidor i que ara publica comunicats gràcies a una que no és ni regidora ni portaveu de res • Socialista