Aquesta setmana hem tingut la sessió plenària del mes d’abril. Hem duit endavant la segona concessió de bonificació de l’impost sobre construccions, instal·lacions i...
Des del primer moment ja vaig veure que la campanya “Mou Felanitx” era una operació clarament propagandística i electoralista ideada pel personal que comanda...