Una pregunta de la regidora socialista Damiana Massutí a la darrera plenària de l’Ajuntament ha provocat una allau de comentaris potser desproporcionats. De tota...
Seguint amb la falta de respecte institucional habitual que fa el batle en la seva manera d’entendre la política municipal, resulta molt decebedor que...